Wij zijn verheugd u ons nieuwe jaarlijkse activiteitenverslag te kunnen voorstellen! Daarin vindt u in alle transparantie een overzicht van onze activiteiten in 2021.

2021, een jaar doorspekt met belangrijke gebeurtenissen voor CERTISYS®

2021 is een belangrijk jaar voor CERTISYS® omdat we al 30 jaar met u en de biologische sector samenwerken. Een heel bijzondere verjaardag, want die valt samen met de 30e verjaardag van de Europese biologische verordening.

2021 was ook een opmerkelijk jaar omdat we in dit jaar zijn toegetreden tot de ECOCERT-groep, ’s werelds grootste certificeringsbedrijf voor biologische voeding en cosmetica. Deze samenwerking versterkt onze deskundigheid en stelt ons in staat u nieuwe certificeringen aan te bieden, als aanvulling op de biologische certificeringen, met positieve gevolgen voor het milieu en de samenleving.

De biologische sector blijft bloeien

De cijfers voor het jaar 2020 bevestigen ook weer de tendens die al vele jaren in de biologische sector wordt waargenomen.

De wereldwijde biomarkt heeft opnieuw goede vooruitgang geboekt en zal tegen eind 2020 121 miljard euro bedragen, met een landbouwareaal van 75 miljoen hectare.

Het vertrouwen van de marktdeelnemers in CERTISYS® neemt toe

Deze goede vooruitgang wordt ook weerspiegeld in ons bedrijf. U bent steeds talrijker om op ons te vertrouwen voor uw biologische certificering. Niet minder dan 3.400 marktdeelnemers in België, waaronder 60% van de biologische landbouwers, en internationaal hebben voor ons gekozen als hun biologische certificatie-instelling (+5% ten opzichte van 2020).

Belangrijke cijfers 2021 CERTISYS®

Dit verslag weerspiegelt bovenal het werk van ons hele team, dat gedreven wordt door een passie voor biologische landbouw.

Onze dagelijkse motivatie?

Om steeds beter aan uw verwachtingen te voldoen en u te begeleiden bij uw duurzame praktijken.

#makingbiobettertogether